2008年6月8日星期日

端午節

今天狂風暴雨
特別o係6:00 - 8:00
勁行雷 , 都訓唔到

11:00 起身 已經落返紅色暴雨
1:30約左阿倫交收
我行過去新世紀
搭一條短既電梯
一條上 ,一條落既
我就係上 , 右邊係落
有個青年 , 一野滑到,成個人好似玩sir滑梯咁
(sorry 我唔係嘲笑你)
好危險啊~ 我都好怕滑倒 所以我今天一步步慢慢行

-----------------------
公司做節 , 好好餸
不過我冇乜心情食
唉 ,,,, 太多野做 , 好似永世都做唔完咁

......................................................
尋日食左隻糭 , 今日又食左隻
我開始有點厭 .....