2008年1月15日星期二

Kary Ng 吳雨霏 08 演唱會

wowoooo~

期待Kary 的con 要開始喇 ,
第一首係二十世紀少年
Kary 彈琴自唱

--------------------(省略)
途中Kary 叫我地起身 ,
大家都好合作 ,,
氣氛好狂熱 ~

今日同Kary 握到手 , 個情形好攪笑
佢行緊黎時 ,, 我超級緊張 , 因為始終冇諗過
到佢接近, 冇乜保安人員 ,我諗4,5個 , 而且好鬆懈,
跟住我就伸隻手比佢,
佢係用左手揸咪 , 而右手揸住我隻右手 (好似人地拗手瓜咁樣)
holding 左1.5秒 , 佢隻手比我仲要暖 , 太開心喇
握完 , 我尖叫兩聲 , 不過音樂太嘈 ,冇人聽到

最後Kary 唱 <愛是最大權利>
大合唱時 , 好感動

令我感受到 Kary 的努力一點都沒白費
----------------------
離場時 , 見到Stephy 真人
勁近距離!!~ 真人好瘦
眼大 , 好靚
原來佢同我差唔多高

之後我去左買con T (白色 ) ($250)